Cei mai importanti pasi SEO pentru a obtine Top 10 Google in 2013

Cei mai importanti pasi SEO pentru a obtine Top 10 Google in 2013

    top10_googleEste posibil ca, la un moment dat, sa observati ca site-ul dvs nu mai apare in cautarile Google sau ca a pierdut pozitii, fata de afisarile anterioare. Exista o serie de factori de care trebuie sa se tina seama, in aceste cazuri si, in general, in buna pozitionare a unui website in motoarele de cautare. Acesta este un ghid informativ cu privire la actiunile necesare pentru a obtine top 10 in Google. Motoarele de cautare sunt foarte dinamice, criteriile de pozitionare sunt permanent modificate. Noi ne-am propus sa studiem si sa analizam cu atentie toti factorii care influenteaza optimizarea seo si sa actualizam mereu datele din continutul acestui site, astfel incat sa punem la curent pe toti cei interesati cu cele mai noi “tendinte” in materie de SEO.

1. Alege cu atentie cuvintele cheie

    Pentru campania dvs SEO, alegeti cuvinte cheie care pot aduce trafic, cuvinte nu foarte competitive si pe care vi le puteti permite. Cum puteti selecta cele mai bune cuvinte cheie pentru campania dv. SEO:

   - care este publicul tinta, mai exact care sunt potentialii clienti. Trebuie sa va notati 10-20 de fraze cheie care descriu cel mai bine serviciile si produsele pe care le oferiti;

   - care fraze aduc cel mai mult trafic, introduceti lista de cuvinte in Google AdWords Keyword Selector Tool, pentru a gasi cuvintele cheie cele mai cautate. Este bine sa folositi functia de sinonime ca sa obtineti cat mai multe idei si puneti accentul pe potrivirea exacta, iar la potrivirea exacta cautati frazele cu cautari de ordinul miilor pe luna. Nu selectati prea multe fraze cu cautare sub 1000/luna. Deci, in momentul in care incepeti o campanie SEO nu uitati de Google AdWords Keyword Selector Tool;

   - un alt sfat util este sa nu folositi la inceput mai mult de 3 cuvinte cheie principale si, eventual 2 grupuri derivate din cele 3 cuvinte cheie principale, pentru a ajunge in Top 10 google. Nu puteti ajunge in Top 10 google cu multe cuvinte cheie, mai ales daca site-ul este un startup, doar daca bagati in SEO foarte multi bani;

2. Backlink-uri de inalta calitate, de la pagini relevante, plasate in continutul paginii.

    In cercetarile facute de noi ne confruntam cu situatii in care site-uri cu un numar mic de backlink-uri sunt pe pozitii mai buna in google decat site-uri cu un numar mult mai mare de link-uri, iar acest lucru se intampla frecvent. Va putem da foarte multe exemple in acest sens. Deci aveti nevoie de backlink-uri de calitate, cu relevanta maxima plasate plasate in continutul paginii.

    Probabil va intrebati care sunt factorii care permit acestor site-uri o clasare atat de buna in google. Noi spunem ca urmatoarele criterii sunt determinante in clasarea pe pozitii de top, le vom enumera mai jos:

Criterii de calitate pentru link-uri

    1. Link-urile ar trebui sa fie concentrate pe site-uri de calitate gazduite in aceeasi tara in care doriti sa aveti un rang mare. De exemplu, daca doriti Top 10 Google.ro Romania, link-rile ar trebui sa vina de la site-uri gazduite in Romania si trebuie sa fie in limba romana.

    2. Link-urile ar trebui sa vina de la pagini cu google PR1 sau mai mare. Sunt deasemenea necesare si link-uri cu PR0, dar sa arate in mod natural pentru google. Cum link-urile cu PR0 au mai mica greutate, achizitionati link-uri cu PR1 sau mai mare. Nu este recomandat sa eliminati link-rile care au scazut de la PR1 la PR0.

    3. Link-urile ar trebui sa vina de la pagini web relevante, adica pagina web care transmite link-ul trebuie sa fie pe acelasi subiect cu site-ul dv. Link-urile care vin de la site-uri nerelevante, deasemenea imbunatatesc Top Google, dar nu atat de mult ca cele relevante. Retineti ca acum relevanta este mult mai importanta decat Google PR. Daca un link vine de la o pagina web cu PR1, este mai bine vazut dacat un link de la o pagina web cu PR2 sau PR3, complet irelevanta.

    4. Link-urile ar trebui sa fie plasate pe pagini web frecvent indexate de google sau alte motoare de cautare. Daca nu este indexat atunci la ce mai este util?

    5. Link-urile ar trebui sa fie plasate manual, si nu automat folosind un script. Link-urile plasate automat sunt usor detectabile de catre motoarele de cautare, si in cele mai multe cazuri sunt inutile, deoarece motoarele de cautare le ignora.

    6. Link-urile ar trebui plasate pe pagini cu Google PR real. Se scoate mult profit pe baza vanzarii de link-uri, mai ales pe pagini cu Google PR mare, de aceea sunt foarte multi proprietari de site-uri care folosesc tehnici care manipuleaza Google PR si obtin un PR fals chiar pana la PR9.

    7. Link-urile NU trebuie plasate pe site-uri ca:

         - site-uri neindexate de Google;

         - site-uri total interzise de Google;

         - site-uri cu backlink-uri de calitate scazuta, adica bad neighborhooh sites;

         - fermele de link-uri;

         - site-uri cu continut duplicat;

         - site-uri ce incalca regulamentul Google Webmaster si alte site-uri considerate de calitate slaba.

     8. Link-urile ar trebui plasate pe pagini web cu putine link-uri outbound. Paginile trebuie sa aiba mai putin de 30 de link-uri outbound.

    9. Link-urile perfecte ar trebui sa fie plasate in continutul paginii. Daca analizam cu atentie paginile din Top 10 Google, veti vedea ca paginile respective au mai multe din link-rile lor plasate in continutul paginilor. Din analiza facuta de noi acesta este un criteriu de selectie foarte important pentru Google. In momentul de fata putem construi pentru clientii nostri intre 20-30% din link-uri sa fie plasate in continutul paginilor, cu distribuirea textelor ancora in mod natural. Zi de zi lucram la imbunatatirea procentului pana vom tinde spre 100%.