Citeste si invata repede cum sa faci SEO cuvinte cheie

Citeste si invata repede cum sa faci SEO cuvinte cheie

    Lista factorilor care afecteaza clasarea site-ului dvs. pe Google, Bing, Yahoo si alte motoare de cautare. Lista contine factori pozitivi, negativi si neutri, deoarece toti acesti factori exista. Cei mai multi factorii din lista de verificare se aplica in principal la Google si partial la Bing, Yahoo si la toate celelalte motoare de cautare de mai mica importanta.

Cuvinte-cheie

  Cuvinte cheie
1 Cuvinte cheie in tag-ul title Este unul din cele mai importante taguri, locul unde trebuie puse cuvinte cheie. Tot ce este scris in tagul title apare in motoarele de cautare ca rezultat al cautarii. Tag-ul title trebuie sa fie scurt (6 sau 7 cuvintele cele mai relevante din pagina). +3
2 Cuvinte cheie in URL Cuvintele cheie in URL-uri va ajuta foarte mult - de exemplu - http://numedomeniu.ro/servicii-seo.html, in cazul in care "servicii SEO" este fraza cheie si incercati sa cresteti rangul pt. aceasta combinatie. Daca nu aveti cuvinte cheie si in alte parti ale paginii, atunci cuvintele din URL trebuie schimbate cu cuvinte cheie care se gasesc in pagina web. +3
3 Densitatea de cuvinte cheie in pagina web Un alt factor foarte important este densitatea de cuvinte cheie in pagina web. Trebuie sa verificati densitatea de cuvinte cheie sa fie intre 3-7% pentru cuvintele cheie majore - cele mai importante, 1-2% pentru cuvinte cheie secundare. Daca densitatea de cuvinte cheie este de peste 10%, este suspect si seamana mai mult cu o umplutura de cuvinte cheie, decat un text scris in mod natural. +3
4 Cuvinte cheie in anchor text Foarte important este textul ancora a link-urilor inbound, pentru ca, daca aveti cuvinte cheie in textul ancora intr-un link de pe un alt site, acest lucru este considerat ca obtinerea unui vot de pe acel site, nu numai pentru site-ul dvs., dar in special pentru cuvintele cheie din ancora. +3
5 Cuvinte cheie in headings, tagurile: H1, H2, H3, etc. Tagurile H1, H2, H3,... un loc in care cuvintele cheie conteaza foarte mult. Dar nu exagera cu cuvintele cheie, 1 sau 2 cuvinte cheie sunt deajuns. De obicei in H1 sa pune cuvantul cheie principal iar in H2, H3 .. cuvinte cheie secundare. +3
6 Cuvinte cheie la inceputul paginii web Conteaza, desi nu la fel de mult ca textul ancora, tag-ul title sau headings. Cu toate acestea, trebuie sa am in vedere ca al inceputul primului paragraf, nu neaparat primul cuvant, poate sa fie si la jumatatea paragrafului sa am macar un cuvant cheie principal. +2
7 Cuvinte cheie in tagul alt Spider-ii nu citesc imaginile din acest motiv exista tagul alt unde puteti plasa cuvinte cheie. +2
8 Cuvinte cheie in metatag-uri Mai putin importante in special pt. Google. Bing si Yahoo se bazeaza inca pe ele, asa ca daca sunt optimizate pentru Yahoo si Bing, completati aceste tag-uri in mod corespunzator. Asadar completarea lor va fi un plus pentru site-ul dv. +1
9 Cuvinte cheie de proximitate Proximitatea cuvintelor cheie masoara cat de apropiate sunt intre ele cuvintele cheie. Cel mai bine este ca acestea sa fie unul dupa altul, de exemplu "mancare pentru caini", nu cu alte cuvinte intre ele. De exemplu daca aveti cuvantul "caine" in primul paragraf si "produse alimentare" in paragraful al treilea, acest lucru conteaza, dar nu la fel de mult daca ar fi cuvantul "mancare". Proximitatea cuvintelor cheie se aplica expresiilor formate din 2 sau mai multe cuvinte cheie. +1
10 Cuvinte expresii In pagina web puteti optimiza nu numai cuvinte cheie, ci si expresii de cuvinte cheie, care costau in mai multe cuvinte, de exemplu: "Servicii SEO". Optimizarea pe expresii este foarte buna, daca combinatia de cuvinte este relevanta in cautari. Optimizarea in acest mod este destul de dificila, in primul rand trebuie sa-ti permita textul. Daca expresia respectiva apare rar in text, atunci cel mai bine este sa faci o optimizare dupa fiecare cuvant din expresie. +1
11 Cuvinte cheie secundare Optimizarea pentru cuvinte cheie secundare poate reprezenta un atuu, deoarece in general majoritatea isi optimizeaza site-ul pentru cuvinte cheie populare, iar pe cuvinte cheie secundare concurenta scade, in acest caz avem sanse de trafic mai bine orientat. De exemplu combinatia secundara: "imobiliare Bucuresti" fata de "imobiliare". +1
12 Cuvinte stemming Pentru optimizare acest factor nu este atat de important, daca un site este optimizat pentru un anumit cuvant cheie, atunci in general motoarele de cautare tin cont si de derivatele cuvantului respectiv. De exemplu daca optimizam pentru cuvantul "caini" atunci se tine cont si de cuvintele derivate din el, adica: "catei, catelusi, caine" +1
13 Sinonime Pentru site-uri in limba engleza se tine cont de sinonime. Intrucat motoarele de cautare sunt intr-o continua schimbare si sunt destul de performante, pe multe limbi sinonimele nu sunt luate in considerare. +1
14 Cuvant Mistypes Erorile de ortografie sunt foarte frecvente in cuvinte cheie. Daca aveti un cuvant cheie foarte important, este foarte tentant sa optimizati cuvantul cu erori de ortografie, acest lucru va poate aduce trafic in plus. Exista totusi este un mare minus, site-ul dv. nu da bine cu erori de ortografie, deci ar fi bine sa nu faci asa ceva, dacat numai in metatag-uri. 0
15 Cuvante cheie diluate Optimizarea printr-o cantitate excesiva de cuvinte cheie, va duce la mari pierderi in clasarea pe locuri fruntase in motoarele de cautare. -2
16 Stuffing (Cuvinte cheie de umplutura) Orice densitate de cuvinte cheie creata artificial, adica mai mare de 10%, duce la riscul de a fi scos din cautari. -3

Invata repede optimizare SEO - Link-uri: internal, inbound, outbound

- Textul ancora in inbound link-uri
- Originea inbound link-urilor
- Link-uri pe site-uri similare
- Link-uri din site-uri .edu si .gov
- Numarul de backlink-uri
- Textul ancora pentru linkurile interne
- Valoarea din jurul textului ancora
- Varsta inbound link-urilor
- Link-uri in directoare
- Numarul de link-uri de pe pagina de legatura
Citeste articolul