Invata repede optimizare seo linkuri internal inbound outbound

Invata repede optimizare seo linkuri internal inbound outbound

link_building

  Link-uri - internal, inbound, outbound
1 Textul ancora la inbound link-uri Este unul din cei mai importanti factori. Cel mai bine este sa aveti cuvinte cheie in textul ancora, cu toate acestea este bine sa nu utilizati acelasi text in ancora tot timpul, google penalizeaza acest lucru. Utilizati sinonime ale cuvintelor cheie, sau pur si simplu numele site-ului dv. +3
2 Originea inbound link-urilor Pe langa textul ancora, este important daca site-urile care au link-uri catre site-ul dv. au o reputatie buna sau nu. In genegal, site-urile cu Google PR mare sunt consiterate de renume. Daca aveti link-uri pe site-uri sarace sau ferme de link-uri, asta va poate aduce prejudicii, ar fi bine sa le evitati cu orice pret. +3
3 Link-uri pe site-uri similare In general cu cat sunt mai multe cu atat mai bine, dar totusi conteaza mai mult reputatia site-urilor care va ofera link. De asemenea, conteaza foarte mult textul ancora al link-urilor (diversitatea textului), prezenta cuvintelor cheie in ancora, varsta link-ului, etc. +3
4 Link-uri din site-uri .edu si .gov Daca obtineti link-uri pe site-uri .edu si .gov, sa stiti ca sunt cu o reputatie mult mai mare dacat cele .com si .biz. In plus astfel de link-uri sunt greu de obtinut. +3
5 Numarul de backlink-uri Asa cum spuneam mai sus numar de backlink-uri conteaza, dar mai mult conteaza reputatia lor. De asemenea, conteaza foarte mult textul ancora al link-urilor (diversitatea textului), prezenta cuvintelor cheie in ancora, varsta link-ului, etc. +3
6 Textul ancora pentru link-urile interne Este important textul ancora la link-urile interne dar nu asa de important ca la backlink-uri. +2
7 Valoarea din jurul textului ancora Textul, care este imediat inainte si dupa textul ancora, deasemenea conteaza, deoarece indica mai departe relevanta link-ului, adica daca acesta este pus in mod artificial sau curge in mod natural in text. +2
8 Varsta inbound link-urilor Cu cat link-ul este mai in varsta cu atat e mai bine. Multe link-uri noi intr-o perioada scurta sugereaza ca ele sunt cumparate. +2
9 Link-uri in directoare Listarea in directoare este importanta numai daca directoarele respective sunt de calitate, directoare ca DMOZ, YAHOO,...Daca obtineti mii de link-uri in directoare cu PR0, aceste link-uri nu au nici o importanta, ba chiar mai mult va pot aduce prejudicii site-ului dv. +2
10 Numarul de link-uri de pe pagina de legatura Cu cat sunt mai putine cu atat mai bine pentru site, pentru ca in acest fel creste importanta link-ului. +1
11 Numele ancorei Numele din ancora (locul tinta al link-urilor interne) este util pentru navigarea interna din site, dar sunt deasemenea folositoare si la SEO. Ex. Cititi despre SEO , iar "#SEO" este denumirea ancorei. +1
12 Adresa IP pentru inbound link. Google neaga ca discrimineaza link-urile care vin de la aceeasi adresa de IP sau clasa de adrese. Este deci cel mai bine sa obtineti link-uri de la adrese de IP diferite. +1
13 Link-uri inbound de la fermele de site-uri si alte site-uri suspecte Probabil acest lucru nu va afecteaza, cu conditia ca link-ul sa nu fie reciproc. Ideea este ca acet lucru este dincolo de controlul dv. Cu toate acestea unele modificari la algoritmul google sugereaza contrariu. Cel mai bine este sa stati departe de site-urile suspecte, iar daca aveti asemenea link-uri contactati webmasterul lor si solicitati scoaterea link-urilor. 0
14 Prea multe outgoing links Ca su nu fii penalizat in principal de google pastreaza numarul de link-uri outgoing sub 50 pe pagina. -1
15 Excesul de link-uri, link spamming Nu este bine daca aveti multe link-uri de la acelasi site, deoarece sugereaza cumpararea de link-uri sau cel putin spam. In cel mai bun caz numai o parte din link-uri sunt luate in considerare pentru clasamentul SEO. -1
16 Outbound links la link farms si alte site-uri suspecte Trebuie sa verifici permanent starea site-ului, dar mai ales starea link-urilor care vin spre site-ul dv., se poate ca site-urile bune sa devina suspecte dar si viceversa. -3
17 Cross-linking Cross-linking are loc atunci cand un site X are link-uri spre un site Y, iar site-ul Y are link-uri spre site-ul Z si site-ul Z are link-uri inapoi catre site-ul X. Acesta este practic un circuit inchis si este un exemplu simplu de cross-linking. Pot fi exemple mult mai complexe decat acesta. Acest model de link reciproc disimulat este penalizat de motoarele de cautare. -3
18 Link-uri intentionate cu un singur pixel Atunci cand aveti un link de marimea unui pixel, acesta nu este vizibil pentru vizitator si nu va da nimeni click pe el, deci este clar ca legatura este pentru a insela motoarele de cautare. -3

Invata repede optimizare SEO - Metatag-uri

- Metatag-ul Description;
- Metatag-ul Keywords
- Metatag-ul Language
- Metatag-ul Refresh ..etc..
Citeste articolul