Servicii SEO

Oferta noastra - pachete profesionale preturi corecte

Plan servicii SEO minim

€* 40 pe luna
  • Obiectiv: Top 10 Google,
    suport tehnic, optimizare onpage
  • un cuvant-cheie de baza, 3 cuvinte-cheie secundare
  • Servicii copywriting - metatag-uri:
    titluri diferite pentru fiecare pagina, meta keywords, description, tag alt in imagini, validare cod html fara erori, formatare text (heading, bold, italic), fisierul robots.txt, sitemap...
  • Linking:
    Copywriting articole - scriem articole in website-uri de specializate minim 400 de cuvinte, ce contin cuvinte cheie si backlink catre site-ul dv.
  • Inscriere manuala in directoare si directoare premium - toate inscrierile se fac manual si fiecare inscriere va avea descrieri diferite.
  • Website Feeds - inscriere manuala in Google
  • Social media - Social Sharing, Facebook, Google +1
  • Social Bookmarking - ca digg, Del.icio.us...
  • Inscrierea manuala de comentarii pe bloguri cu backlink
  • Obtinerea de linkuri contextuale pe site-uri cu aceeasi tematica cu site-ul dv.
  • Promovare locala - inscrierea site-ului cu oferte in cautarea locala (ex. Google places)
  • NU exista un numar fix de inscrieri, necesitatile fiind diferite de la caz la caz, obiectivul este
    TOP 10 (prima pagina)
  • MONITORIZARE REZULTATE

Plan servicii SEO basic

€* 110 pe luna
  • Obiectiv: Top 10 Google,
    suport tehnic, optimizare onpage
  • 3 cuvante cheie de baza, 5 cuvinte-cheie secundare
  • Servicii copywriting - metatag-uri:
    titluri diferite pentru fiecare pagina, meta keywords, description, tag alt in imagini, validare cod html fara erori, formatare text (heading, bold, italic), fisierul robots.txt, sitemap...
  • Linking:
    Copywriting articole - scriem articole in website-uri de specializate minim 400 de cuvinte, ce contin cuvinte cheie si backlink catre site-ul dv.
  • Inscriere manuala in directoare si directoare premium - toate inscrierile se fac manual si fiecare inscriere va avea descrieri diferite.
  • Website Feeds - inscriere manuala in Google
  • Social media - Social Sharing, Facebook, Google +1
  • Social Bookmarking - ca digg, Del.icio.us...
  • Inscrierea manuala de comentarii pe bloguri cu backlink
  • Obtinerea de linkuri contextuale pe site-uri cu aceeasi tematica cu site-ul dv.
  • Promovare locala - inscrierea site-ului cu oferte in cautarea locala (ex. Google places)
  • NU exista un numar fix de inscrieri, necesitatile fiind diferite de la caz la caz, obiectivul este
    TOP 10 (prima pagina)
  • MONITORIZARE REZULTATE

Plan servicii SEO Corporate

€* 220 pe luna
  • Obiectiv: Top 10 Google,
    suport tehnic, optimizare onpage
  • 7 cuvante cheie de baza, 10 cuvinte-cheie secundare
  • Servicii copywriting - metatag-uri:
    titluri diferite pentru fiecare pagina, meta keywords, description, tag alt in imagini, validare cod html fara erori, formatare text (heading, bold, italic), fisierul robots.txt, sitemap...
  • Linking:
    Copywriting articole - scriem articole in website-uri de specializate minim 400 de cuvinte, ce contin cuvinte cheie si backlink catre site-ul dv.
  • Inscriere manuala in directoare si directoare premium - toate inscrierile se fac manual si fiecare inscriere va avea descrieri diferite.
  • Website Feeds - inscriere manuala in Google
  • Social media - Social Sharing, Facebook, Google +1
  • Social Bookmarking - ca digg, Del.icio.us...
  • Inscrierea manuala de comentarii pe bloguri cu backlink
  • Obtinerea de linkuri contextuale pe site-uri cu aceeasi tematica cu site-ul dv.
  • Promovare locala - inscrierea site-ului cu oferte in cautarea locala (ex. Google places)
  • NU exista un numar fix de inscrieri, necesitatile fiind diferite de la caz la caz, obiectivul este
    TOP 10 (prima pagina)
  • MONITORIZARE REZULTATE

Plan servicii SEO TRAFFIC MAX

€* 300 pe luna
  • Obiectiv: Top 10 Google,
    suport tehnic, optimizare onpage
  • 10 cuvante cheie de baza, 15 cuvinte-cheie secundare
  • Servicii copywriting - metatag-uri:
    titluri diferite pentru fiecare pagina, meta keywords, description, tag alt in imagini, validare cod html fara erori, formatare text (heading, bold, italic), fisierul robots.txt, sitemap...
  • Linking:
    Copywriting articole - scriem articole in website-uri de specializate minim 400 de cuvinte, ce contin cuvinte cheie si backlink catre site-ul dv.
  • Inscriere manuala in directoare si directoare premium - toate inscrierile se fac manual si fiecare inscriere va avea descrieri diferite.
  • Website Feeds - inscriere manuala in Google
  • Social media - Social Sharing, Facebook, Google +1
  • Social Bookmarking - ca digg, Del.icio.us...
  • Inscrierea manuala de comentarii pe bloguri cu backlink
  • Obtinerea de linkuri contextuale pe site-uri cu aceeasi tematica cu site-ul dv.
  • Promovare locala - inscrierea site-ului cu oferte in cautarea locala (ex. Google places)
  • NU exista un numar fix de inscrieri, necesitatile fiind diferite de la caz la caz, obiectivul este
    TOP 10 (prima pagina)
  • MONITORIZARE REZULTATE

OFERTA PERSONALIZATA

Cotatie pret - contactati-ne  
  • Totul se stabilite de comun acord cu clientul, suport tehnic, optimizare onpage
  • numar cuvinte-cheie stabilit de comun acord cu clientul
  • Servicii copywriting
  • Linking:
    Copywriting articole
  • Inscriere manuala in directoare si directoare premium - toate inscrierile se fac manual si fiecare inscriere va avea descrieri diferite.
  • Website Feeds - inscriere manuala in Google
  • Social media - Social Sharing, Facebook, Google +1
  • Social Bookmarking - ca digg, Del.icio.us...
  • Inscrierea manuala de comentarii pe bloguri cu backlink
  • Obtinerea de linkuri contextuale pe site-uri cu aceeasi tematica cu site-ul dv.
  • Promovare locala - inscrierea site-ului cu oferte in cautarea locala (ex. Google places)
  • NU exista un numar fix de inscrieri, necesitatile fiind diferite de la caz la caz, obiectivul este
    TOP 10 (prima pagina)
  • MONITORIZARE REZULTATE
  • In functie de optiunile clientului, efectuam o analiza, apoi stabilim cotatia de pret adaptata nevoilor website-ului dvs. Analiza factorilor SEO asupra site-ului dvs. se face gratuit.

Realizam Campanii Pay per Click. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati.

*Oferta se refera la cuvinte cheie cu o concurenta standard medie, iar pretul nu contine TVA. Putem factura si fara TVA. Pentru o oferta personalizata va rogam sa ne contactati. Analiza factorilor SEO asupra site-ului dv. se face gratuit. Pentru solicitare portofoliu sau studii de caz va rugam sa ne contactati.

Audit complet de servicii seo profesionale pentru site-ul dvs.

- analiza atenta a cuvintelor cheie relevante pentru website-ul dvs.;

- o matrice completa pentru studiul concurentei pe cuvintele cheie analizate;

- analiza atenta a cuvintelor cheie relevante pentru website-ul dvs.

- optimizare on-page de calitate, continut distinct pentru toate paginile site-ului;

- garantam folosirea de metode "white hat SEO" (practici SEO acceptate de motoarele de cautare).

Elemente importante pentru un audit SEO informativ

In optimizarea motoarelor de cautare, auditarea unui site web este un prim pas important pentru intelegerea locului in care se afla site-ul la momentul respectiv si cum se pot face imbunatati acesta.

In acesta expunere vom trece prin cele mai importante elemente ale unui audit de baza. Retineti ca exista mult mai multe lucruri pe care le puteti face, deci nu tratati aceste elemente ale articolului ca o limita.

Cand incepem un audit cu un site web al unui client, imi place sa ii spun ca site-ul este intr-o forma care poate fi imbunatatita.

Serviciile SEO oferite de noi contin evident si audit, iar un audit poate avea loc in orice moment in ciclul de viata al unui site Web. Multi aleg sa faca un audit in fazele critice, cum ar fi înainte de a lansa un nou site web sau cand intentioneaza sa reproiecteze sau sa migreze un site web existent.

Cu toate acestea, auditurile pot fi o parte a strategiei unui site web. Si multi nu-si dau seama cat de importante sunt imbunatatirile tehnice al unui site, acestea pot avea un impact major asupra eforturilor SEO.

Care sunt componentele fundamentale ale unui audit SEO?

Pe scurt, aici sunt elementele de baza ale oricarui Audit SEO:
1. Detectabilitatea
2. Verificari de baza pentru optimizare
3. Verificari de optimizare a cuvintelor cheie
4. Evaluarea continutului
5. Numele URL-urilor
6. Redirectionari de adrese URL
7. Meta Tag Review
8. Sitemaps si Robots.txt
9. Atributul Alt imagini
10. Detectabilitate mobila
11. Viteza site-ului
12. Link-uri
13. Subdomeniile
14. Localizarea geografica
15. Calitatea codului

Acum, sa analizam elementele esentiale de baza ale auditarii unui site dintr-o perspectiva SEO.

1. Detectabilitatea

Vrei sa te asiguri ca ai un site frumos, accesibil pentru crawlerele motoarelor de cautare. Aceasta inseamna ca continutul unui site este disponibil in forma HTML sau relativ usor de interpretat JavaScript. De exemplu, fisierele Adobe Flash sunt dificile pentru Google ca sa extraga informatii, desi Google a spus ca poate extrage informatii.

O ierarhie a site-ului bine organizata ajuta, de asemenea motoarele de cautare sa inteleaga mai bine relatiile semantice dintre sectiunile site-ului. Acest lucru este intarit de alte elemente cheie ale site-ului, cum ar fi sitemap-uri XML, harti ale site-urilor HTML si pagini de coacere, toate acestea putand ajuta la unirea perfecta a structurii generale a site-ului.

2. Verificari de baza pentru optimizare

Verificarile de baza pot furniza identificarea problemelor aparute in website, deci este bine sa le faceti in mod regulat (chiar si mai des decat efectuati un audit complet). Iata cativa pasi pe care ii puteti lua in considerare pentru a obtine un diagnostic:
- asigurați-va ca conturile Google Search Console si Bing Webmaster Tools au fost verificate pentru domeniu (si orice subdomenii, pentru zone mobile sau alte zone de continut). Google si Bing ofera de asemenea validarea proprietarului site-ului, care va permite sa vedeti cum vizioneaza motoarele de cautare un site. Apoi, verificati-le in mod regulat pentru a vedea daca ati primit mesaje de la motorul de cautare. Daca site-ul a fost lovit de o sanctiune de la Google, veti vedea un mesaj si veti dori sa ajungeti la acesta cat mai curand posibil. De asemenea, va informeaza daca site-ul a fost hacked.
- aflati cate pagini ale site-ului par sa fie in indexul de cautare.
- accesati consola de cautare Google pentru a va asigura ca versiunile stocate in cache ale paginilor site-ului web arata la fel ca si versiunile live.
- verificati cautarile termenilor de marca ai site-ului web pentru a va asigura ca site-ul se clasifica pentru acestia. Daca nu, ar putea indica o penalizare. Consultati conturile Google Search Console / Bing Webmaster Tools pentru a vedea daca exista sanctiuni identificabile.

3. Verificari de optimizare a cuvintelor cheie

Veti dori sa efectuati o analiza a cuvintelor cheie pe care le vizati pe site. Acest lucru poate fi realizat de multe dintre diferitele instrumente SEO disponibile. Un lucru pe care sa il cautati in general este daca mai multe pagini vizitate se afiseaza in rezultatele cautarii pentru acelasi cuvant cheie (adica "canibilarea cuvintelor cheie").

De asemenea, puteti utiliza Search Console pentru a vedea ce cuvinte cheie determina trafic catre site. Daca vedeti cuvintele cheie critice care au fost utilizate pentru a primi trafic, nu mai functioneaza (clasamentele au scazut), ar putea fi un semn al unei probleme.

4. Evaluarea continutului

Adancimea, calitatea si optimizarea continutului: Paginile au suficiente informatii de calitate pentru a satisface un cautator? Doriti sa va asigurati ca numarul de pagini cu continut mic sau "subtire" este mic in comparatie cu cele cu continut substantial. Exista multe moduri de a genera continut subtire.

Un exemplu este un site care are galerii de imagini cu adrese URL separate pentru fiecare imagine. Altul este un site cu pagini de oras legate de afacerea lor in sute sau mii de locatii in care nu fac afaceri si unde nu exista intr-adevar aspect local pentru produsul sau serviciile pe care le ofera pe site-ul lor. Google nu are interes sa indexeze toate versiunile, deci nu ar trebui sa cereti sa faca acest lucru! Acesta este adesea unul dintre aspectele cele mai subapreciate ale SEO.

Continutul duplicat: O multime de site-uri web au continut dublu, fara sa-l realizeze. Unul dintre primele lucruri de verificat este versiunea "www" a site-ului si versiunea "non-www", daca nu exista in acelasi timp. Acest lucru se poate intampla si in cazul versiunilor "http" și "https" ale unui site. Alegeti o versiune si redirecționati 301 cealalta versiune la ea. De asemenea, puteti seta domeniul preferat in Consola de cautare Google (dar totusi faceti redirectionarile chiar daca faceti acest lucru).

3. Densitatea anunturilor publicitare: consultati paginile site-ului dvs. pentru a evalua daca nu exagerati cu publicitatea pe site. Lui Google nu-i plac site-urile care au prea multe anunturi publicitare. O buna practica de retinut este ca utilizatorul ar trebui sa poata obtine o cantitate substantiala de continut pe care il cauta deasupra anunturilor publicitare.

5. Numele URL-urilor

Adresele URL ale site-urilor web trebuie sa fie "curate", scurte si descriptive ale ideii principale a paginii si sa indice unde se afla o persoana pe site. Deci, asigurati-va ca aceasta face parte din auditul SEO. Asigurarea ca URL-urile sunt construite bine este de ajutor atat pentru utilizatorii site-ului, cat si pentru motoarele de cautare pentru a se orienta. De exemplu: www.site.ro/haine/pulovere/barbati.

Este o idee buna sa includeti in adresa URL cuvantul cheie principal pentru pagina web respectiva, dar niciodata sa nu incercati sa puneti cuvantul cheie de mai multe ori in adresa URL (de exemplu: www.site.ro/haine/pulovere/barbati/pulover-pulovere-pulovere-pentru-barbati).

O alta problema sunt adresele URL care au parametri de urmarire pe ele. Va rugam sa nu faceti vreodata acest lucru pe site! Exista multe modalitati de implementare a urmaririi pe site, iar utilizarea parametrilor in adresele URL este cel mai rau mod de a face acest lucru.

Citeste in continuare AICI: -> Seocom.RO

Factorul principal de clasificare Core Web Vitals

John Mueller de la Google a afirmat pe Reddit ca factorul de clasificare Core Web Vitals este mai mult decat o simpla extensie de algoritm.

John Mueller de la Google a raspuns la o intrebare pe Reddit care exprima scepticismul fata de Core Web Vitals ca factor de clasare. Mueller a afirmat importanta CWV ca factor de clasament si a mentionat ca este mult mai mult decat o simpla extensie de algoritm.

Factori de clasare

La inceputul anilor 2000, Google a folosit factori de clasificare legati de cuvinte cheie pentru a intelege despre ce este o pagina web. Textul de ancorare, numarul de linkuri, cuvintele cheie din titluri si titluri au ajutat paginile web sa se claseze in partea de sus a paginilor ca rezultate ale motorului de cautare (SERP). Site-urile web ar putea achizitiona mii de linkuri si pot face SEO pe pagina si se vor clasa in partea de sus a clasamentului.

Dar asta a fost înainte de procesarea limbajului natural, invatarea avansata a masinilor si tehnologiile au incaput sa puna accentul mai puternic pe semnalele de relevanta.

Google a scazut asteptarile factorului de clasare CWV

Nu este neasteptat ca membrii comunitatii de cautare sa exprime scepticismul fata de factorul de clasare CWV. Google insusi a minimizat cat de puternic este CWV ca factor de clasare. John Mueller insusi a spus acest lucru despre Core Web Vitals: "... relevanta este inca mult mai importanta. Așadar, doar pentru ca site-ul dvs. web este mai rapid in ceea ce priveste Core Web Vitals decat unii concurenti nu inseamna neaparat ca ... veti trece pe pozitia numarul unu in rezultatele cautarii. " Google a publicat la Intrebari frecvente despre Core Web Vitals: "Experienta paginii este doar unul dintre multele semnale care sunt folosite pentru a clasa paginile. Retineti ca intentia interogarii de cautare este inca un semnal foarte puternic, astfel incat o pagina cu o experienta de pagina inferioara ar putea sa aiba un rang inalt daca are un continut excelent si relevant".

Scepticismul factorului de clasificare Core Web Vitals

Prin urmare, nu este surprinzator faptul ca astazi exista unii care isi exprima scepticismul fata de puterea CWV de a influenta clasamentele de cautare. Iata ce a fost publicat pe Reddit:
"Cine cumpara Core Web Vitals?
Pur si simplu imi este greu sa cred ca acest lucru devine de fapt o parte mai mare din clasament. A vazut cineva castiguri sau scaderi dramatice pe baza acestuia pana acum? "
Altcineva a observat:
"Cred ca Google a recunoscut ca este practic doar o simpla extensie de algoritm. Daca doua continuturi sunt la fel de calitative si relevante pentru un termen de cautare si toti ceilalti factori de clasare sunt egali, dar un site are elemente vitale de baza web mai bune, acesta va avea un rang mai inalt. Imi imaginez ca este destul de rar ca doua articole sa fie egale in raport cu toti ceilalti factori, asa ca nu cred ca vom vedem un impact prea mare din acesta."
Avand in vedere istoria recenta Google de reducere a asteptarilor privind obtinerea clasamentelor de top cu un scor de baza web vital, nu este nerezonabil sa consideram ca factorul de clasificare CWV NU este un semnal de clasificare minor.

Factorul de clasare CWV este mai mult decat o simpla extensie de algoritm

John Mueller de la Google a raspuns ca elementele vitale de baza ale web-ului nu ar trebui să fie respinse ca factor de clasare. El a insistat ca se poate simti mai puternic in unele site-uri decat in altele. "Este un factor de clasare si este mai mult decat o simpla extensie de algoritm, dar, de asemenea, nu inlocuieste relevanta. In functie de site-urile la care lucrati, s-ar putea sa o observati mai mult sau s-ar putea sa o observati mai putin. In calitate de specialist SEO, o parte a rolului dvs. este sa luati toate optimizarile posibile si sa va dati seama pe care merita sa va petreceti timpul. Gasirea elementelor care au sens pentru a lucra eficient necesita experienta."

CWV are valoare dincolo de a fi un semnal de clasare

Mueller a declarat apoi ca CWV are o valoare care se extinde dincolo de un semnal de clasare, subliniind pe buna dreptate ca experientele utilizatorilor legate de viteza pot afecta un site web. Este un punct bun!
Mueller a scris: "Celalalt lucru de care trebuie sa tineti cont este ca CWV este mai mult decat un factor de clasificare aleatorie, este, de asemenea, ceva care afecteaza utilizabilitatea site-ului dvs. dupa ce acesta se claseaza (atunci cand oamenii viziteaza efectiv). Daca obtineti mai mult trafic, de exemplu prin servicii SEO de calitate si rata de conversie este redusa, traficul respectiv nu va fi la fel de util ca atunci cand aveti o rata de conversie mai mare. CWV este o modalitate excelenta de a recunoaste si cuantifica supararile obisnuite ale utilizatorilor."

Core Web Vitals este important

Mueller a exprimat faptul ca Core Web Vitals este mai puternic si mai important decat un simplu factor de clasare. El a subliniat, de asemenea, modul in care viteza si experienta paginii sunt importante pentru generarea de bani pe un site web la maximul potentialului sau. Mueller a mentionat ratele de conversie, dar viteza paginii poate imbunatati, de asemenea, afisarile anunturilor, deoarece vor exista mai putine persoane care se retrag din site atunci cand are o experienta de pagina de calitate.

Taguri: Inseo.ro - servicii SEO